|   854   2     10
  Vardag

Imorgon kör vi igång! :) Här är mina hjälpmedel:

  1. Couch-to-5K. Det finns en mängder sådana här program som hjälper en att springa 5 km. Jag körde ju fyra veckor i våras och fick upp flåset ordentligt, sen fick jag massa jobb och hade inte tid längre och allt rann ut i sanden. Min fot är inte helt bra än, men jag ska prova att springa på den.
  2. RunKeeper är en sån där kul app som visar var man sprungit med hjälp av GPS:en.
  3. Walkathon är det där roliga stegräknande spelet vi höll på med i vintras/våras. Sen gjorde en bugg att jag tappade intresset, men jag ska prova igen.
  4. iWeight, en enkel app som trackar vikten.
  5. Diet Tracker, man tar en bild på vad man stoppar i sig. Jag orkar inte räkna kalorier, det är omöjligt eftersom inte äter plockmat, typ två ärtor och 100 gram skinka. Jag gillar att göra blandningar och då är det ju omöjligt att veta. Hoppas med det här kunna minska portionerna och se vad jag stoppar i mig.

140824a

Här är några bloggar ni kan gå in och peppa på. Skriv gärna här om ni vill att jag listar er hälsoblogg:

http://halsosammakilon.blogspot.se/

http://www.elin79.se/vikt/

http://mariasdagbok.blogspot.se

http://bortmedkilon.blogg.se/

2
 854   2     10

10 svar på Hjälpmedel

  1. Maria skriver:

    Heja oss!
    Jag är superladdad!

    Tack för app-tips

    Kram / Maria

  2. Maria skriver:

    Lista gärna min blogg med :)

  3. Oskar skriver:

    Kul!
    Har vräkt i mig pain au chocolat i dag. Det gäller att passa på innan. =D
    Börjar på 102.7 kg.

  4. Malin skriver:

    Vilken superkul idé! Synd att jag missade starten, har också svårt att motivera mig till träning mm modet inte är tävling

  5. Johanna skriver:

    Hej!
    Nu jäklar kör vi! Jag har fått ordning på kommentarerna till bloggen nu också!
    Ikväll blir det storhandel så jag har bra grejer hemma!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *